Pepsi Max kampanjoi parhaillaan uudella hauskalla kännykkäpelillä, jossa suunnistetaan kaduilla ja kujilla ja jahdataan puhelimen avulla digikorkkeja ympäri Suomen. Kampanjakuvan kuvasi Studio P.S.V:n ammattivalokuvaaja Onni Kinnunen, joka teki myös kuvankäsittelyt. Mainostoimiston laatiman ”leiskan” eli luonnoksen mukaan tehty kuva rakennettiin eri otoksista, jotka on kuvattu sekä kaupunkimiljöössä että studiolla.

Idean on toteuttanut helsinkiläinen mainostoimisto DDB.

”Olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen, samoin kuin loppuasiakkaamme. Saimme just sitä, mitä tilattiin”, projektijohtaja Pia Eiro DDB:stä kertoo.

Helsinkiläinen mainostoimisto valitsi oululaisen valokuvaajan näyttöjen perusteella.

”Onnin portfolio ja kuvankäsittelytaidot vakuuttivat”, Eiro kommentoi. Hänen mukaansa välimatka ei tuottanut minkäänlaista ongelmaa, sillä Ouluun lentää tunnissa ja tiedostot kulkevat sähköisesti. Käytännössä kuvaukset veivät mainostoimiston aikaa AD Eerik Riekkiseltä yhden työpäivän verran. Kaikki muu malleista, meikkauksista ja stailauksista lähtien sekä tietysti kuvaukset hoidettiin Studio P.S.V:n kautta.

Kampanja näkyy nyt jo muun muassa linja-autopysäkeillä ja pian myös markettien parkkipaikoilla.

Pepsi tuli Suomen markkinoille vuonna 1968, ja vuoden 1999 alusta Pepsi-tuotteiden valmistuksesta ja jakelusta on vastannut Hartwall.

Pelaamaan Max It Now -peliä pääset tästä.